Автори | О.М. Завражна1, Л.В .Однодворець2, О.О. Пасько2, А.І. Салтикова1 |
Афіліація | 1 Сумський державний педагогічний університет імені А.С. Макаренка, вул. Роменська, 87, 40002 Суми, Україна 2 Сумський державний університет, вул. Римського-Корсакова, 2, 40007 Суми, Україна |
Е-mail | |
Випуск | Том 9, Рік 2017, Номер 5 |
Дати | Одержано 09.06.2017, у відредагованій формі - 22.09.2017, опубліковано online - 16.10.2017 |
Цитування | О.М. Завражна, Л.В .Однодворець, О.О. Пасько, А.І. Салтикова, Ж. нано- електрон. фіз. 9 № 5, 05032 (2017) |
DOI | 10.21272/jnep.9(5).05032 |
PACS Number(s) | 81.07. – b |
Ключові слова | Нанонаука (2) , Нанотехнології (7) , Курс загальної фізики, Вищі навчальні заклади, Нанооб’єкт (2) , Наночастинка (25) , Методика навчання нанотехнологій. |
Анотація | Робота присвячена висвітленню методичних аспектів формування у студентів знань про основні поняття нанонауки та нанотехнології у курсі загальної фізики вищих навчальних закладів. Запропоновано включення понять нанофізики і нанотехнологій у загальний перелік фундаментальних фізичних термінів і уявлень. Показано, що саме фізика може забезпечити формування відповідних компетенцій випускника у контексті розвитку нанонауки шляхом поступового системного введення окремих питань у зміст загального курсу. Особливу увагу приділено відбору матеріалу з нанотехнологій при навчанні студентів різних спеціальностей. Доведено, що включення у предметний матеріал конкретних питань, пов'язаних з нанотехнологіями дозволяє сформувати культуру у використанні термінології; показати зв'язок знань, отриманих в рамках курсу фізики з вимогами часу; поліпшити цільову підготовку кадрів для актуальних напрямків виробництва вищими навчальними закладами. |
Перелік цитувань |