Автори | G.S. Chhabra1, P. William2 , A. Badholia3, Sharmila4 , V.M. Tidake5 , P.M. Patare6 , P.B. Khatkale7 |
Афіліація |
1Department of Computer Science and Engineering, GITAM School of Technology, GITAM Deemed to be University, Visakhapatnam, India 2Department of Information Technology, Sanjivani College Engineering, Kopargaon, SPPU, Pune, India 3Department of Computer Science and Engineering, Anjaneya University, Raipur, India 4Department of ECE, Raj Kumar Goel Institute of Technology, Ghaziabad, India 5Department of MBA, Sanjivani College of Engineering, Kopargaon, SPPU, Pune, India 6Department of Mechanical Engineering, Sanjivani College of Engineering Kopargaon, SPPU, Pune, India 7Sanjivani University, Kopargaon, MH, India |
Е-mail | abhibad@gmail.com |
Випуск | Том 16, Рік 2024, Номер 5 |
Дати | Одержано 11 червня 2024; у відредагованій формі 15 жовтня 2024; опубліковано online 30 жовтня 2024 |
Цитування | G.S. Chhabra, P. William, A. Badholia, та ін., Ж. нано- електрон. фіз. 16 № 5, 05010 (2024) |
DOI | https://doi.org/10.21272/jnep.16(5).05010 |
PACS Number(s) | 07.05.Tp |
Ключові слова | V2V, Управління дорожнім рухом, Інтелектуальна транспортна система (ITS), Мережеві рівні. |
Анотація |
Затори в містах є складними для сучасного міського управління через швидке розширення Рапід-Сіті, застарілі методи контролю дорожнього руху, неналежне проектування та будівництво доріг, а також зростання кількості автомобілів. Література надає детальну архітектуру інтелектуальної транспортної системи (ITS) на основі Інтернету речей (IoT), зосереджуючись на рівнях програми, мережі та сприйняття. Прикладний рівень обробляє дані про трафік і підтримує різні ІТС. За допомогою датчиків і комунікаційних мереж рівень сприйняття збирає дані про трафік у реальному часі, а мережевий рівень забезпечує надійну та безпечну передачу даних. Розробка заглиблюється в архітектуру протоколу автомобільної мережі зв’язку з акцентом на мобільних спеціальних мережах (MANET). У контексті транспортних спеціальних мереж (VANET) він охоплює питання безпеки, транспортний рівень, фізичний і медіа-контроль (PHY/MAC) рівень і протоколи маршрутизації. У статті досліджується інтеграція мобільних моделей із інструментами мережевого моделювання, окреслюючись двома методами: Mobile Fusion Model і Mobile Embedded Model. На завершення представлено дослідження моделювання з використанням платформи Optimized Network Engineering Tool (OPNET) Modeler, це дослідження оцінює Destination Sequenced Distance Vector (DSDV) Protocol і Optimized Link State Routing (OLSR) Protocol щодо продуктивності втрати пакетів, навантаження на мережу та Мережі зв'язку від автомобіля до автомобіля (V2V). |
Перелік цитувань |