Проектування та моделювання мікросмужкової патч-антени для міжповітряного зв’язку в УВЧ, L-діапазоні та S-діапазоні

Автори Kumari Mamta1, Shubham Kumar2, Shivam Raj2, Raj Kumar Singh3
Афіліація

1Dept. of Physics, Nalanda College of Engineering, Chandi, Nalanda-803108, Bihar, India

2Dept. of Aeronautical Engineering, Nalanda College of Engineering, Chandi, Nalanda-803108, Bihar, India

3University Department of Physics, Ranchi University, Ranchi-834008, Jharkhand, India

Е-mail rajkrsingh08@gmail.com
Випуск Том 17, Рік 2025, Номер 2
Дати Одержано 12 грудня 2024; у відредагованій формі 20 квітня 2025; опубліковано online 28 квітня 2025
Цитування Kumari Mamta, Shubham Kumar, Shivam Raj, Raj Kumar Singh, Ж. нано- електрон. фіз. 17 № 2, 02016 (2025)
DOI https://doi.org/10.21272/jnep.17(2).02016
PACS Number(s) 84.40.Ba
Ключові слова TCAS/ACAS, Коефіцієнт відбиття (12) , КСВ (3) , Посилення (5) , Спрямованість (2) , Патч-антена (13) .
Анотація

Ця стаття присвячена дизайну та розробці нової мікросмужкової патч-антени (MPA) у надвисокій частоті (UHF) (0-1 ГГц) і L-діапазоні (1-2 ГГц) для системи запобігання зіткненням літаків (TCAS/ ACAS) з розширенням до S-діапазону (2-4 ГГц) для метеорологічних радарів, радарів надводних кораблів і деяких супутників зв’язку. Антена створена в програмному забезпеченні Matlab, щоб задовольнити поточні вимоги системи запобігання зіткненням літака, а також подолати будь-які обмеження, пов’язані з попередніми підходами. Він використовував підкладку FR4 з діелектричною проникністю 4,4, товщиною 4 мм і тангенсом втрат 0,002. Результати моделювання дозволили зрозуміти характеристики антени та інші аспекти. Середні зворотні втрати (S11) становлять – 11 дБ, з коефіцієнтом стоячої хвилі напруги (КСВН) близько одиниці. Антена досягла посилення 4,03 дБі. Ця антена ідеально підходить для додатків TCAS/ACAS завдяки чудовому коефіцієнту відбиття, КСВ, узгодженню імпедансу 50 Ом, спрямованій діаграмі спрямованості та високому посиленню на робочих частотах. Запропонована антена призначена для виконання передових критеріїв авіоніки щодо простоти конструкції, легкої ваги та високої продуктивності.

Перелік посилань